ShocBiz! (o satira bine intentionata) – „Greseala pe care o fac toate gospodinele atunci când prepara ciorba de loboda”…”


Căutând mai multe amănunte despre povestea primăvăraticei lobode, am dat peste un articol intitulat „Greșeala pe care o fac toate gospodinele atunci când prepară ciorba de lobodă”. Remarcând mai ales generalizarea („toate gospodinele”), care mie mi-a sugerat că mai degrabă „ne-gospodinele”, poate „gospodinii”, ar avea mai multe șanse de reușită în această acțiune temerară, a preparării tradiționalului borș de lobodă, m-am alarmat instant și am purces la studierea sârguincioasă a articolului.

Ce-i drept, necesită rectificare – studiu e, în mod clar pretențios, nu pentru că nu mi-aș fi propus, ci mai degrabă pentru că ar fi lipsit materialul de studiu. Am aflat însă un amănunt de o imensă valoare – și anume, faptul că anotimpul cel mai potrivit pentru acest borș este primăvara…

Imediat m-am mustrat în tăcere pentru ignoranță și, pentru a mă „scutura” și mai tare, am căutat avid greșeala pe care cu siguranță am perpetuat-o ani la rând, primăvară de primăvară, dezonorând generații întregi de cultivatori de lobodă și irosind savoarea atâtor vegetale…

Dar, spre marea surpriză, iată ce am descoperit (în cazul în care vă întrebați cum poți să dai cu… loboda în fasole, într-un articol):

Păi și unde e greșeala, fraților?

2 gânduri despre “ShocBiz! (o satira bine intentionata) – „Greseala pe care o fac toate gospodinele atunci când prepara ciorba de loboda”…”

  1. Daca asta este ciorba nutritiva dupa ce a fiert aproape o ora,cu legume calite si parafierte,cred ca asta este greseala,se face o ciorba timp de 40 min,cand totul ar dura nici 10 minute.
    Eu pun Loboda impreuna cu verdeata dupa ce am stins focul .
    Numai bine!

  2. Mi s-a părut cumva amuzant articolul; am avut impresia că autorul a uitat „poanta” pe drum… Ori poate se vrea un fel de „ghicitoare”?! În orice caz, m-am gândit că un pic de ironie bine intenționată nu dăunează nimănui! Toate cele bune!

Lasa un raspuns

